středa 28. března 2012

Sobeckost.

!!!!-Pozor po přečtení tohoto článku si o mě budete myslet že jsem sobecká a závistivá. Ale tak to cítím.-!!!!

Vždycky mne dojímaly fotky, a obzvláště černobílé. Fotografii chápu jako něco co fotograf produkuje proto aby ukázal ostatním svůj pohled na svět. Fotografie má být něco z čeho vyzařuje autorova duše. Ať už je to fotografie cílená nebo fotografie pořízená náhodně. Toužila jsem a stále toužím mít vlastní foťák, proto mne tolik rozčiluje když vidím jak děvčata kolem mne, která vlastní perfektní foťáčky a mají k tomu často i další vybavení, produkují takové fotografie na které se s prominutím nedá dívat! Fotografie je umění, a je to to nejtežší umění! Umění není vyfoti holku v ryflích a tričku s bejskou na hlavě hodit to do černobílé a myslet si že pěkná tvářička dívky to zachrání. I'm sorry, ale tohle přece nemůžete považovat za umění! Víckrát už ne!

P.S. Blbě kecám, raději kdybych koupila foťák a začla fotit. A to taky udělám. Co je psáno to je dáno. a TEČKA. Good luck everybody a já jdu pracovat.

2 komentáře:

  1. máš mou plnou podporu jak v tom názoru, tak v práci a rozvíjení sama sebe ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano! Já naprosto a úplně souhlasím. Sama jsem vlastníkem předpotopního kompaktu a přála bych si, aby se všichni vlastníci zrcadlovek PŘESTALI považovat za fotografy. Občas jsou ty fotky tak zoufale nicneříkající a plný trapnosti, že se až stydim na ně koukat. Máš pravdu...

    OdpovědětVymazat