středa 15. února 2012

Start 2012

Začalo to pomaloučku v lednu... takové to cukání, že bych zase mohla něco začít tvořit... po tak dlouhé zimě bez aktivity.
Na začátku února už jsem měla doma spoustu věcí k tvoření.. korálky, látky, barvy, ale stále se k tomu nikdo neměl.. jen to tam tak leželo.
Jednoho večera to cukání přestalo a změnilo se na něco horšího... začalo to se mnou třást... nemohla jsem sedět na místě ani postávat jen tak u ledničky musela jsem se něčeho chopit a něco vytvořit.
A stalo se. A myslím, že je to dobrý začátek roku... posud'te sami. :)
Přibližná předloha vlevo, nakonec je z toho vždy úplně něco jiného, ale rpávě ten vývoj mne na tom baví!
Oblíbená značka, vyhovují mi jsou zažehlovací a ani ne tak drahé.:)
Konečný výsledek.. mohlo být lepší ale jsem celkem spokojená..

Pro dnešek vše. Merci předem za Vaše názory. :)

7 komentářů:

  1. šikulka :)! budeš ho pyšně nosit ;)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad seberu odvahu ;).. ale plánuju další.. lepší kousky, možná i k prodeji..hmm.. kdo ví :P

      Vymazat
  2. Vau, to je úžasný! Máš fakt talent :)

    OdpovědětVymazat
  3. to nemyslis vazne? to je mega dokonale!wow
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak za to bych se nestyděla, to bych nosila kamkoliv! :)
    Máš dobré nápady, sleduju tě ;) :D

    OdpovědětVymazat